2007年8月14日 星期二

八月十二日自家煮



八月十二日 (星期日) 雨


今日早上番崇拜,是日有溫偉耀博士主講「與弟兄和好」。


之後和老公吃午飯,只吃了小小東西,不想太飽,因為下午三時我要參加小組聚會,要去合和中心吃tea buffet。合和中心的tea buffet不是太多嘢食,但個景一流,好正!我們五人閒話家常,互相交流近況,很開心!


晚上回家煮晚飯。有三餸一湯,又食到超飽。今個週未看了「香港先生選舉」和「一擲千金」,好好笑,很有娛樂性。「香港先生選舉」好像真的把女人地位提高!女人公然去欣賞男人和對男人評頭品足。香港的女人終究是幸福的!



美味的食物








甜品






Tea Buffet cost $88person and 10% discount with credit card payment


(from 3:00-5:00p.m.)


HopeWell Centre, R66 Revolving Restaurant



預備晚飯




完成了,有釀青椒




番茄蛋炒牛肉



 


絲瓜冬菇瘦肉瑤柱粉絲湯



灼菜心白菜



豐富的晚餐



 



 


2 則留言:

  1. 合和中心,好多人架~ 不過個view 真係唔錯~我地試過係樓上飲茶,點心一般, 服務麻麻~ 但個view 又係唔錯! 你啲餸好好味呀~

    回覆刪除
  2. ChanC9, 多謝你啊!那間酒樓係好麻麻地!

    回覆刪除