2007年8月6日 星期一

做facial

八月六日(星期一) 雨


今日工作不太忙,真開心!午間去買魚生飯吃和飲了一杯鮮榨果汁。之後小睡片刻。


今日有三位事同事請病假。又有一位同事離職。她是已上岸的,她本人已賺夠,加上老公又賺到錢,又無仔女,未來日子只學吓日文渡日,既輕鬆又寫意!她請我們吃「東海堂」餅,又和我們拍照!其實她很高級的,人很叻、很爽和好人!


七時十五分下班,去做facial,美容師今天和我傾談,又讚我皮膚好,都有些開心。之後去「越棧」食三色飯套餐,飲柚子蜜。近十時才吃,還吃了飯套餐,一定肥死!


回到家時下大雨,幸好已到樓下,不用濕身!真好!


 


2 則留言:

  1. 既然你同事又無家庭負擔;反正仲有工作能力,為何不繼續工作呢~ 莫非份工真係好辛苦?  我自己覺得,如果唔番工,好悶架~ 又真係好夜先食晚飯喎~ 

    回覆刪除
  2. chanc9, 她的身體不太好,加上在公司做了十年,她想有改變,又想休息一吓!

    回覆刪除