2007年8月23日 星期四

旅遊大計

八日二十三日  (星期四)   晴


今日隨AM730 附送Macdonald coupons,午飯時間便去食。


今日七時四十五分下班,回奶奶家吃,到十時才回家。


我們現計劃去日本大阪旅行,所以有空便去書局看旅遊書。今天問過東瀛遊機票酒店package,都幾貴。我要再在網上找找一些民宿資料,我想自由行多一些,雖然貴過參加團,但老公不愛參加團,唯有自由行。


上班的日子太大壓力,又冇勇氣轉行或轉工,唯有寄望去旅行,冲冲電,減减壓!希望和老公玩得開心啦!


工作的目的是為了去旅行呀!



我吃了雞腿飽加凍檸檬茶



老公吃了至尊漢堡加可樂、薯條





今晚有五人吃飯,有五餸一湯,奶奶真棒!




6 則留言:

  1. 你諗住幾時去呀???  我同老公將會一月去北海道...  香港人真係好鍾意去旅行, 散散心, 減減壓...

    回覆刪除
  2. 麗達 , I plan to travel to Japan in November to see the red leaves in Autumn.

    回覆刪除
  3. 我本來都有計劃同ChanC9於8或9月去北海道,可惜她前幾日告訴我9月行吾開,所以唯有取消了..

    回覆刪除
  4. Cat, 你很幸運有表妺同妳去旅行,今次去唔成,下次去啦!

    回覆刪除
  5. 有得去就得啦,我都仲等緊呢個會呀~

    回覆刪除
  6. Chanc9, 如果妳去得成,重開心呀,因為機會難得,一定會玩得開心D!

    回覆刪除