2007年7月1日 星期日

回歸假期第二日

今日是星期日,有些雨,是回歸紀念日。


吃過蛋治做早餐後便番祟拜,今日的講題是關懷社會。


之後和教友食完午飯便出太子取結婚相簿。


接著去街市買菜弄晚餐。今晚有茄汁蝦、豉椒炒蜆、龍蝦丸和菜心。



去了腳的海蝦



新鮮的蜆



食物準備中,切切洗洗也十分多工夫呀!



完成了,八時有得食



龍蝦丸和菜心



好味的茄汁蝦




三餸一湯配麵





晚飯後還有蜜瓜吃,很滿足。想到就快又要番工,真係好大壓力!


3 則留言:

  1. 早晨! 哇! 咁多餸,你地兩個人食咋?? 睇啲餸就知你煮嘢掂啦

    回覆刪除
  2. 原來你都係基督徒嚟架! 我都係呀,不過我地教會係南區!

    回覆刪除
  3. Hi Connie, 很高興收到你的留言。我的教會在港島東區! 我都是新手入廚,以前都有煮,但很久才煮一次,所以我仍要努力實習啊! 不過食太多,又驚肥,真慘!

    回覆刪除