2007年7月21日 星期六

宣教嘉年華

今日早上和老公拿行李喼給媽媽,然後吃車仔麵午餐,就番教會搭旅遊車去亞洲國際博覧館參加宣教慶典!到晚上十二時才回到家!很累啊!



入場卷



亞洲國際博覧館



 



 



 



攤位遊戲





吃晚餐




宣教慶典,很多宣教士回來參加,台上的就是!這晚有舞蹈、有宣教士見證、唱詩、話劇、講道等等。還有近萬參加者,非常熱鬧!講道主題當然係宣教!最深刻的一句是,不要做mirror people, 要做window people。即是要關心別人的需要,不要只顧自已!真是知易行難!只好做幾多得幾多啦!千祈唔好唔做!









 


5 則留言:

  1. 咦! 原來你有去呀!

    我都有買飛去呀.........不過後來太攰,無去度呀~

    原來你又係宣道會架~

    回覆刪除
  2. 哈....套話劇....好唔好睇呀....

    回覆刪除
  3. 王子華:好睇,你是否演阿爸的角色?如真的,恭喜你,演得好好啊,我仍很有印象啊!

    回覆刪除
  4. 哈哈哈...好明顯...我唔係啦....我係俾人打左幾次面....最後講...神呀!我在這裡...請差遣我....!! well...我會通知我阿爸....佢演技有人欣賞... 我就係少年翟輔民~~~

    回覆刪除
  5. 王子華,少年翟輔民也是做得很出色啊!我記得你是頗高的!是嗎?其實我最喜歡你們這一幕戲!

    回覆刪除