2007年7月5日 星期四

上班的日子

現在的工作是我做得最長的,這份工不太好,很大壓力,但算多嘢學!可是工做久了,欠缺新鮮感,加上我不太喜歡這份工的工種,每天上班都提不起勁。千篇一律的日子,令人悶透!上班、下班、食飯、上網、睡覺。每天如是!唯一等待星期六、日的來臨。又可重獲自由了!


再等待就是長假期,又可以去旅行了!


但始終珍惜仍能工作的日子。到老了,天天自由時,可又覺得無聊呢!所以活在當下,好好過每一天才是上策。雖然每天仍是乏善足陳的,但仍要活得投入!短期內不轉工的我,暫且乖乖的定下來,享受著平淡是福的日子吧!


我喜歡看blog,因為別人的精彩生活片斷,使我也感受到少少置身其中的喜悅啊!


2 則留言:

  1. 你講得咁呀! 可以工作係一種福份呢架! 我份工無咩做, 又係好無聊,賣時間比公司! 仲要sat番半日,比你更慘! 好彩有得上下網,睇吓卜咋! have a nice weekend!

    回覆刪除
  2. Hello ...  做人就係咁架喇, 唔可以成日有新鮮感嘅...  或者喺工作以外搵囉...  我而家都愛上咗參觀人地嘅blog, 已經成為咗興趣喇...

    回覆刪除