2007年7月7日 星期六

除疣行動

今日係星期六,睡到十點,起身整蛋治做早餐。


然後去皮膚醫生做除疣小手術,是用冷凍的方法。過程小小痛,但只用了兩分鐘。要早晚清潔傷口,約兩星期疣會消失,覆一次診便完成。疣是過濾性病毒引起,在我小腿已有兩年,雖然無乜事,但除了較安心!


吃完午飯,去逛書局,買完餸和海味才回家。


之後又是去舊居搬東西回新居。


由於冇乜時間準備,晚餐是簡單的麺食。之後煲了番薯糖水,不太好味,因紫心番薯唔夠稔,下次再試。




5 則留言:

  1. 嘩 ................................ 真係 豐富晚餐 . 不過我想知 2 杯係咩黎架 ...... 係唔係汽水呀 .

    回覆刪除
  2. to AE1386 : 係可樂!

    回覆刪除
  3. 你搬去新地方有無多D野買? 唔似舊呢到咁荒無?

    回覆刪除
  4. 對唔住, 打錯咗!

    回覆刪除
  5. "疣" 呢個字我第一次見, 不過我估係肉粒之類? 我老公之前都有好多, 有一粒仲變形, 都係第一時間去脫, 仲另咗去驗, 好彩返黎話無事, 我都安樂晒!

    回覆刪除