2007年7月4日 星期三

慶祝週年紀念

今日老公和我慶祝拍拖週年紀念。可惜今天很忙,八時才放工。九時才到達餐廳。


這餐廳是我們第一次約會的地方,真的很有意思和浪漫。我們已約定每年都來這裏慶祝。今次我們吃了很好味的西餐


回到家已是十一時。很夜了,沐浴和上網後,又要睡覺了,希望今晚發個甜夢!



美味的酥皮魚湯和新鮮麵包



這是老公的至愛: 羊扒配芝士焗帶子



這是我的煎豬扒配芝士焗珍寶蠔






好味道,不過又要減肥啦!


2 則留言:

  1.  羊扒配芝士焗帶子同蠔我都好鐘意食呀 只要可以係埋一齊, 日日都係拍拖周年紀念! 不過我從來都無為咗拍拖紀念日而慶祝, 因為我都唔記得係幾時!

    回覆刪除
  2. 7月4日也是我和老公的拍拖周年紀念日呢!

    回覆刪除