2007年7月17日 星期二

無益的午餐

老公喜歡吃麥當勞,今天便陪他吃,我吃了板烤雞腿包及鮮橙汁;而老公吃了豬柳蛋漢堡套餐。我很想減肥,但意志力太薄弱,尤其每天和老公一起吃,不忍心他陪我吃少少東西。實在唔知怎樣減肥,結了婚後,好像不太積極做運動和節食,加上老公又不介意。但我知不能再這樣下去,一定要做運動和節食,這是女人的終生事業!



4 則留言:

  1. 係呀,把口日日都話減,但係日日都係度食,又懶做運動,真係向緊肥c9方向進法...都唔知點算,唉~~~

    回覆刪除
  2. 唉! 我連婚前都冇減過肥呀!  更何況婚後吖

    回覆刪除
  3. 小情, 你真幸福 ! 吾家吾居, 成為肥C9真太易,但我不想,但又不節食,真矛盾!

    回覆刪除
  4. 都係要做運動先會有效~ 大家都努力吧~

    回覆刪除