2007年7月20日 星期五

東歐之旅 (捷克) 完結篇

是日晚上六時飛倫敦,再飛香港。但今早行程十分緊湊,我們要去參觀聖維特教堂,舊市政廳,查理士大橋,逛街和吃午餐,再出機場。


真捨不得回家,旅行太開心!



布拉格酒店房外望



 



舊市政廳






聖維特教堂



 





 


 





逛布拉格途中的景色




 



上機前的中式午餐




 





終於結束東歐之旅,上飛機了,這是英航由倫敦回香港的飛機餐




2 則留言:

  1. hi, happy girl, 今日睇番妳個blog至知原來妳同我地都一樣去左東歐honeymoon, 而且都一樣係永安團.....不過我地係十日團, 所以去埋德國柏林 & 我地係 07 年 1 月去, 個陣凍d呢~~~不過我地d行程好似有d唔同 我地仲stay behind係布拉格同維也納玩多日成個星期至走, 不過我個陣未開始寫blog, 所以無post個行程出黎呢~~見到妳寫, 真係好回味呢~~
    [版主回覆08/09/2008 14:59:00]very happy to see your message here !
    It was very good to go to eartern Europe for honeymoon.

    回覆刪除
  2. 老細&me also honeymoon at Europe, really great and romantics moment
    [版主回覆05/09/2011 21:24:00]yes, it is a very very beautiful place.

    回覆刪除