2007年7月25日 星期三

香港洲際酒店自助晚餐

今天六時四十五分放工,趕去香港洲際酒店吃自助晚餐,我們一個月前已訂位,因海景位是要等一個月以上的。


今天午餐去「大快活」吃冬瓜粒湯飯,留肚吃自助晚餐!


有很多嘢食,食到很飽。我認為最吸引的是龍蝦、生蠔、魚生和甜品!吃到九時四十五分便回家!


沙津冷盆



海鮮冷盤



 



美妙的魚生



誘人的甜品



 



 





 



我的第一碟



 


老公的第一碟



我的第二碟




老公的第二碟


 


我的第三碟



老公的第三碟



我的第四碟




我們的竹笙雞絲翅湯




我的生斑魚湯



忘了拍我們吃的甜品照,已吃得飽飽,回家睡個靚覺!明天又要再捱!


P.S. : 這buffet每位要$480 再加一


8 則留言:

  1. 哇! 我一直夢想去食架buffet呀~ , 好多嘢食喎, 真係無可能樣樣都試到~ 因為真係好貴架, 你地無端端,都會兩個人去食咁貴架自助餐架~ 真係好捨得喎

    回覆刪除
  2. 嘩!真係好豐富喎!

    回覆刪除
  3. WELL....好好食呀.......(幻想中) 如果可以..我都好想去食呀.....

    回覆刪除
  4. chanC9, 我的同事推介我們吃的!平日我們都很節儉的,只是偶然豪一次!但真係好飽!根本食唔到太多!

    回覆刪除
  5. 王子華, JK:我好喜歡吃東西,美食當前,很幸褔!

    回覆刪除
  6. 好味呀! 好耐無食過呢d 好野喇!

    回覆刪除
  7. 嘩,要等一個月呀咁耐架~~係咪紀念日呀??

    回覆刪除
  8. 吳家吾居:不是紀念日,只是同事推介,想試試!

    回覆刪除